Sunday 4 March 2012

3 weeks!

Assalamualaikum semua!

Hey korang!Tiga minggu da aku tak bukak segala fesbuk,blog an twitter aku.Humm,weekend ary tu balik kampung,pastu demam dgn takde line lah kat sini.Kat cinie skang da bosan.Aku nak buat blog baru nanti..nak tulis semua perasaan aku..Yea,aku bengang gile dgn manusia bodoh sorg nie..Grrrr,bagi masalah.Wait!Aku tak nak cite pasal tu..menyakitkan hati jerr.Humm,tapi nanti aku still update gak kat sini.Tak mungkin aku nak tinggalkan blog nie :'(  Minggu lps baru pekse KRK,sc aku 'B'..Wuuu,sedey ohh.Rest bape hari,pekse bulanan balik..Peerrggh,banyaknye ujian .  Klah,nak off.Boboiboy daa start tu n aku nk melantak nasi kenduri japp.Woo,aku mmg byk mkn.Skali mkn,3-4 pinggan =="

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Di Sini !
Jangan Di Sana :P