Friday 17 February 2012

Tak suke.

Assalamualaikum semua!

Korang tengah buat ape tu??Rindu saya tak??Ade note nak bagi korang jap!Now,saya insaf.Yeah,insaf lah nak guna perkataan elok je..'saya' 'awak' 'kamu' 'korang'.. Pe cite ni?Ce cite siket.Insaf ohh hari-2 skank tengok cite agama and hari-2 baca buku 'Malam Pertama Di Alam Kubur'..Buku tu banyak pengajaran and ade tentang perangai kite..So,marilah ubah same-2 :'). Ary ni tak nak cite pasal tu.
 Haih,malam-malam camni boring.Jap nak cite perkembangan skool kat sini.Saya happy,saya sedey.Kat sinie quite best kott.Cikgu-cikgu cinie best tapi ade sesuatu yang memang gile-gile-gile tak tak tak suke! Amik kau,banyak gile perkataan GILE n TAK!I think,budak-2 kelas ni ade yg okay n tak.*Sorry* Serious,ade yg macam saya and Aisyah nk cakap,dieorang taknak jawab.Saya rindu gegile kat sekolah SKPA.Waaaaa,teringat moment kiteorang dengan cikgu and sampai kantin skola pon saya rindu.Tadi terbayang jap rupe kantin and sekolah SKPA,,tetibe rase nak peluk satu bangunan tuu.Saya nak sekolah situ jeee.Plisss..(kau mintak banyak kali pon,sape nak dengar?) Pffttt~Okaylah nak stop.
        To all readers,gudnite alls..Love you my reader ;)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Di Sini !
Jangan Di Sana :P