Sunday 11 March 2012

HAPPY HOLIDAY!

Assalamualaikum alls :)

Pe kabar?Wuu..now cuti sekolah.Hepi gile.Tapi satu minggu jewp..Sekejap -..- (budak ni nanti ade yg kene lempang.Bagi cuti seminggu nk lebey-2) Wuu~sori bang.jangan marah.Rilek arr.Result KRK aku da dapat.Pekse bulanan siket baru.Nak tahu? :P
      BM - 90 %        AG - 76%                SC -76%
     MT -92%          BI-85%                     SJ - 88%

Tu je kott.Aku tak bape ingat.Cuti ney ade keje sekolah terancang. 1 buku semua matapelajaran ade.Fuhh,firstly ingat..1 matapelajaran 1 buku.Pengsan kalau camgitu..Cuti ney dok umah je..nk out pun gi library je..Biasela,aku ni suke bace buku..ary Jumaat tu,balik skola terus gi shopping jap.My mom nak beli barang.You know what?Aku beli maggi tiga bungkus!!(dalam die 5 peket) wuu..tu bekalan makanan aku mase cuti.Haha,tapi aku mane mkn sume..Agak-2 la.Abis shopping,makan eskem perisa neopolitan..My mum ckp belanja sbb BM dapat 90% :) Aku ney nak buat blog baru ,tapi belum buat..Malas doh.K laa nak usha fesbuk jap..Btw,happy holidays all.Lupe pulak nak ucap..membebel byk sgt -,-

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Di Sini !
Jangan Di Sana :P