Thursday 15 December 2011

SBP

My mood since 14 Dec:Sad,upset and tension.

Keputusan tawaran sbp dah keluar.Saya tak tahu pun.hee.Cik zarah yang datang bagitau ary tu dah kluar keputusan sbp.Anak cik zarah,aidil dapat sbpi gombak.btw,thanks cik zarah..bagitau.kalau tak,tak tahu.
Saya pun quickly lhaa check my name.Then,tak dapat.sekolah puncak alam pun,7 orang je yg dapat :(
Saya nangis masa dapat tahu tu..ye,taknak kecewakan mak dan ayah.mak saya terlalu berharap sangatt dapat masuk asrama.you know what I do?Saya makan banyak2,tension tahu takk?!Saya mohon SSP,Sekolah Seri Puteri.But,dah merayu dhaa.                                                                             Eh,eh..awak tolong doakan saya dapat sbp mane2 eh?doakan kalau boleh masuk seri puteri.AMIN YA RABBAL AL AMIN.

1 comment:

Tinggalkan Komen Di Sini !
Jangan Di Sana :P